Monday 26 December 2011

me, myself and HIV

Salam.

Kau jangan gelak bila baca post ini sebab kedengaran agak meleleh. Peduli apa, ini blovel aku. Separuh aku keras separuh aku lembut. Dahulu kawan aku ada cakap,

"kau ni lembut. maksud aku bukan 'sotong'. kau lembut dalam. luar je nampak keras. bila kau sayang 1 benda atau 1 orang, kau lembut. kiranya kau ni botol kaca. silap sikit, kau pecah."

celaka!

Biar orang kata aku kaca atau apa. Senang kata, aku selesa dengan diri aku. Jadi untuk kali ini aku tulis satu benda yang rasanya bagi aku tentang cinta. Aku kongsi untuk kau rasa sama. Mahu di ambil buat kau baca depan kekasih kau, aku relakan dan aku halalkan. Sebentar, biar aku buka radio siaran sinar.fm. Dengar lagu cinta lama bersalut dedikasi cinta jamal jamaluddin. haha.

Me, Myself and HIV.

Hard to breathe, feels like floating.
So full of love my heart's exploding.
Mouth is dry, hands are shaking.
My heart is yours for the taking.

Acting weird, not myself.
Dancing around like the keebler elf.
Finally time for this poor schlub.
To know how it feels to fall in lub.

Sudah, aku bukan jiwang. haha.

No comments:

Post a Comment