Wednesday 23 November 2011

vblog

Salam.


Video blog atau Vblog. Kau tahu pasal ini apa? Mesti ramai tahu bukan? Ala, kau selalu tonton youtube dari berita tv3 bukan? Mesti kau pernah tonton matlutfi (aku tatau nama betul dia apa) dan lain-lain. Ekpresi muka, cerita atau sesuatu yang ingin dikongsi sama dengan orang lain melalui rakaman video. Tidak kira lah kau bercerita tentang semut ke, kura-kura ke, ataupun saiz kasut kau. Vblog adalah cara yang mudah sebab orang ramai dapat tonton wajah kau dan mereka akan sedar samada kau hensem ataupun kau cantik. Biasalah mentaliti manusia, asal cantik atau hensem mesti jadi pujaan ramai. haha. Jadi kenapa aku sibuk cerita pasal vblog?


Aku mahu bikin vblog untuk diletakkan di dalam blog ini. Muka aku hodoh, aku tolak tepi. Orang cakap aku gila kamera, aku tolak tepi. Sebab aku minat dan suka vblog. Bukan setiap masa aku akan buat vblog cuma bila ada peristiwa-peristiwa tertentu yang aku rasa seronok untuk dibuat vblog, aku akan buat. Jadi, nantikan vblog pertama yang bakal aku hasilkan suatu hari nanti. Insya'allah. 


Anak-anak lelaki mak dan abah. Tahun depan tinggal aku seorang bujang. Yang atas kepala aku tue nak kahwin. Untuk abang ayus, go for it and good luck! 

No comments:

Post a Comment